Zoeken

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Mindfulness.nl

Bij Mindfulness.nl vinden wij het belangrijk dat je tevreden bent over onze mindfulness trainingen en diensten. Indien je een klacht hebt, kun je deze op de volgende manieren indienen:


1. Directe Oplossing

Wij proberen zoveel mogelijk directe oplossingen te vinden. Klachten en/of opmerkingen worden door de trainer of coach zoveel mogelijk direct en persoonlijk verwerkt. Als dit niet naar wens verloopt, of je wilt liever contact opnemen met de organisatie, kun je de klacht indienen bij Mindfulness.nl.


2. Schriftelijke Klacht

Als je probleem niet is opgelost door een gesprek, of als je de klacht liever schriftelijk indient, kun je het klachtenformulier gebruiken dat je hier kunt vinden. Het ingevulde formulier kun je verzenden naar:


Mindfulness.nl
Kruisweg 1
3241 LN Middelharnis
Email: [email protected]


3. Bevestiging en Afhandeling

Je ontvangt binnen drie dagen een bevestiging van ontvangst van je klacht. Klachten worden vertrouwelijk behandeld en binnen twee weken na ontvangst behandeld. In de meeste gevallen neemt de trainer of coach binnen enkele dagen contact met je op om de verdere stappen te bespreken.

Als de afhandeling langer dan twee weken duurt, ontvang je binnen deze termijn een update over de reden van de vertraging en de verwachte termijn voor de oplossing.


4. Registratie en Bewaring

Klachten of opmerkingen worden door ons geregistreerd en minimaal 2 jaar bewaard.


5. Escalatie

Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van je klacht, kun je dit aan ons doorgeven via de contactgegevens hierboven. Wij zullen ons best doen om tot een passende oplossing te komen.


Ingangsdatum

Deze klachtenprocedure is in werking getreden op 6 september 2024